Ny header :)

2010-05-25 @ 17:35:04
Ny header och bakrund vad tycks? :)
Idag har det varit en skön dag i skolan :) först hade jag Spanska som började 10.40 och sen hade vi en håltimma i typ 2 timmar och se hade vi idrott som slutade typ 13.45 sen var våran engelska inställd så jag slutade 13.45 :D
På håltimman så hade jag lite kul (a) eftersom att 2 av mina kompisar fyller år idag så skrev jag på en lapp: GRATTIS MALIN KARLSSON 7E! <3 FJORTIS!! <3 <3 <3 och en massa hjärtan (a) på pappret så kopierade jag 20 såna och la ut över hela skolan! :D grymt kul! :D Sen så gjorde jag samma sak åt en annan och där stod det: GRATTIS PERNILLA BLIXT 15 ÅR! <3 KNULLA LAGLIGT NU!!! :D <3 Så kopierade jag den så att det blev 20 st och la ut det i hela skolan! :D Grymt kul hade vi (a)

Kommentarer
Postat av: malin

:p <3

2010-05-26 @ 16:17:08
URL: http://lifebymk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback