KROCK!!!!

2010-07-03 @ 16:29:02
Har varit värsta krocken på Nyårsvägen idag! och min kompis såg allt, så hon blev vittne! fett scary, jag och anton skulle dra hem till mig och det blev juh problem för dom har juh då stängt av den vägen vi åker hem :o men vi stanade ett tag för jag skulle var med Victoria (hon som såg allt) och kolla hur det var sen såg vi en polis så victoria var tvungna att gå fram till honom men hon vågade typ inte göra det själv så jag följde med henne och när vi väll hade kommit fram till polisen så tog han hennes namn, person nummer och telefon nummer sen gick vi, jag och anton var tvungna att ta en omväg för att komma hem och berätta för dom som åkte bil att det har hänt en trafik olycka där nere att dom fick ta en annan väg, men det som hade hänt var typ att det var en bil som typ skulle köra om så blev det helt fel, så att det var 2 bilar som krockade ena bilen var helt sönder där framme den andra bilden hade voltat flera meter och hamnat upp och ner i diket och den här tjejen som körde satt fastklämd i bilden och hade skit ont och skrek, det var fult med brandbilar,poliser,ambulanser och ambulans helikopter var där med :o men som tur var fick dom ut tjejen och hon fördes till sjukhus såklart, så mycket jag vet än så länge så har ingen dött som tur är ;)
Tog en bild där i från och här kommer den:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback