Lite om mig :rolleyes:

2010-05-29 @ 23:59:42

ANVÄNDER DU:
mascara? -
japp :P
kajal? - ibland ;P
foundation? - Nej behöver inte det :rolleyes:

läppstift? - ibland :P
läppglans? -ibland :P
plattar håret varje dag?- aa om jag inte har uppsatt :cool:
parfym? - självklart :thumbup:


HAR DU:
mobbat någon?-
Nej det har jag inte  :D
kompisar som är lika i sättet som du själv? - några :P
killkompisar? - självklart :rolleyes:
tjejkompisar? - Så klart jag har! :D
bästakompisar? - Självklart har jag det! :D
har du msn? - japp, men e inte inne så mycket längre :P
har du lunarstorm? - NEEEEJ :O
har du bilddagboken?- aa :P 

BRUKAR DU:
bli sur för ingenting? -
Lite då och då :P
Skratta åt ingenting? - Händer ofta :rolleyes:
Gråta minst en gång i veckan? - Nej, herregud! :o
Skrattar när någon ramlar? - ibland beror på :P
skratta så tårarna rinner? - aa,lite då och då ;P
för det mesta ha kul i klassrummet? - ja pga mina kompisar gör en massa saker :D annars nej ;P
ha sudd krig på lektionerna? - Nej, men killarna i klassen har det :mad: :S

ÖVRIGT:
Har du pojkvän ? -
aa, VÄRLDENS BÄSTA :D :love:
Vad ska du göra ikväll ? - Ta det lugnt sova snart kankse :P
Är du ofta seriös ? - Beror på vilket humör jag är på :rolleyes:
Gillar du att kramas ? - alltid :D
Gillar du att pussas? - aa såklart med min underbara älskling! :love:
Hur många biologiska syskon har du ? - en och det är Rasmus :D
Har du utlänska föräldrar ? - så långt ifrån det går :P
Saknar du någon ? - aa, min kille! :| 
Mjukisbyxor eller jeans ? - jeans är så mycket snyggare! :D
Bada eller sola ? - Sola ofc :D men bada med :rolleyes:
Har du fräknar ? - Nepp :P
Favorit godis ? - nej, allt är gott :P
Är du kittlig ? - skojar inte om det :P skit kittlig :P
Har du en digital kamera ? - neeej, en engångskamera... klart jag har en digital kamera :D ;P
Vad har du på dig nu ? - mys kläder ;)
Hur mår du ? - så bra så :)
Vad kan inte du leva utan? Min kille, kompisarna, familj och släkt!. :thumbup:
Vart har du ont ? - ingenstans :P
Tänker du gifta dig ? - Såklart! ett stort maffigt bröllop ska det vara! :D :love:
Är du förlovad ? - nej inte än ;)
Har du pussat någon den här månaden? SJÄLVKLART!!! :D :love:

 

 

 

Orkade ni läsa allt? :P

aja nu vet ni lite om mig :P


Kommentarer
Postat av: Helin

Jag orkade läsa xD Hahah

2010-05-30 @ 17:57:19
URL: http://victoriaochhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback