Nationaldagen igår ;)

2010-06-07 @ 07:56:18
Igår var det juh Sveriges nationaldag så jag,Anton,mamma och pappa åkte ner till Görvlens slott för att fira nationaldagen och mina kusiner Malin och Lisa uppträde på scenen med deras cirkus grupp! :D Grymt kul att titta på! :D Jätte duktiga! :) Vi var där ett tag och gick runt och kollade och jag träffade mina gamla lärare Gerry och Gunnel! :) Kul att träffa dom med! :D
Sen efter ett tag så skulle jag anton och pappa på seglings träningen men då hängde även Lisa och Malin med ut :)
När vi väl hade kommit ut utanför hamnen så blåste det inget så vi bestämde att vi skulle ha en liklektion :) SÅ vi kapsejsade alla båtarna vi hade :D grymt kul! :D Så om ni såg några galningar välta båtar igår vid 14.30-15.30 tiden så var det: Jag, Anton, Gabbi, Malin, Lisa, Alex, Rodney hahah :P
Jag blev brun iallafall :D Sen när jag, Anton och pappa cyklade hem så kom vi hem såklart :P
Jag och Anton gjorde inte så mycket men vi satt ute och solade ett tag till :) Vid halv 9 tiden så gick vi ut till poolen och började brottas Anton vann konstigt va? :P
Bilder kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback